6. Ayımız

Miniğim bu ay doğum günü ve kutlamalar ayı gibi,bol bol pasta yedik.

2 Mayıs 2011 babacığının doğum günü yani baba olarak girdiği (karnımdaki zamanını saymazsak) ilk doğum günü,birlikte küçük bir pasta kestik babanın kucağında pekte tatlıydın.

7 Mayıs 2011 Cumartesi günü birlik Yalova’ya gittik çünkü;minik kuzenin Berrak’ın doğum günü vardı orda da pastamızı yedik hediyelerimiz verdik ve evimize döndük biraz yorucu ama keyifli bir gündü yolda beni üzmediğin için sonsuz teşekkürler.

Bu arada minik bir not:Sevgili İDO lütfen namaz kılma odalarının yanında birde emzirme odası yapar mısınız zira namaz kılan hanımların içinde emzirmek pek keyifli değil.

8 Mayıs 2011 Pazar günü Florya sosyal tesislerine gittik ama maalesef lale bahçesinden eser kalmamış.

13 Mayıs 2011 bugün Duygu teyzen,Miray teyzen,Nilay teyzen, Züleyha teyzen ,Perihan teyzen ve tabi ki minik Yağmur seni ziyarete geldi çok mutlu oldun hele ki Yağmur ablan halay çekince çok sevindin.Değişik bir andı.

16 Mayıs 2011 halaların,deden,babaannen,anneannen ve kuzenlerinle İhlas Armutlu tatil köyüne geldik. Burası süper bir yer, yeşil alanlar, havuzlar, spor alanları,avm’si go-kart alanı,kiralık bisikletleri,atv’leri vs vs hepsi ama hepsi harika düşünülmüş.

Seneye geldiğimizde daha güzel eğleneceksin o bir kesin çünkü şimdi parktan bahçeden o kadar anlamıyorsun gerçi etraftan pek bir haber olsan da etraftakiler senden bayağı bir haberli güneş gözlüklerinle Armutlunun maskotu oldun resmen ,çarşıdaki dondurmacı amca seni görünce “ooo gözlük gelmiş” deyip dondurma tezgahının çanlarına bir vuruyor bizde pek bir mutlu oluyoruz herkes gözlüğünü aksesuar sanıyor ama ben sana gözlerin etkilenmesin diye gerçek bir güneş gözlüğü aldım tabiî ki doktorumuzun tavsiyesi ile.Burada balkonda güneşlenmek kuzenlerinde termal suya girmek ve parkta eğlenmek en büyük zevklerinden.

24 Mayıs 2011 bu gün annecikle babacığın evlilik yıldönümü kocaman 3 yıl oldu ve evlilikleri artık seninle daha da anlamlı,babacık İstanbul’da ama olsun.Veee bu güne daha fazla anlam yükleyen bir gelişme daha oldu ve sen ilk defa halanın Armutludaki odasında sırt üstü yatarken yüzüstü döndün..Bakalım ne zaman emekleyeceksin.

19 Mayıs 2011  Kızım gece deprem oldu,öyle çok korktum ki seni alıp hemen dolabın kenarına geçtim, o an bildiğim tüm her şey aklımdan çıktı,sadece senin üzerine kapaklandım ve tek korkum binamız yıkılırsa ne yapacağımdı.Babandan uzak olduğumuz için fazlasıyla korktum Melek halan beni sakinleştirmek için bayağı uğraştı,eğer aşağıya inip gece dışarıda sabahlayan benden başka kimse olsaydı o geceyi kesinlikle evde geçirmezdim ama millet tıkırında çarşıda gezdi tozdu herkes normal halindeydi bu deprem olayı sanki sadece bizim evde olmuş,sanki bir tek ben etkilenmişim gibi. 7,4 lük depremde uyanık olmanın korkusu sanırım yıllarca geçmeyecek.

30 Mayıs itibari ile Armutlu tatilimizin sonuna geldik,maalesef babacık yanımıza geldiğinde ben çok hasta olduğum için tatilimizin babacıkla geçen kısmı çok renkli değildi sadece bisiklet kiraladık ve deniz bisikletine bindik o kadar umarım hastalığım sana geçmez minik kız.

6 ayımızda kilomuz 6900 ve boyumuz 64 cm

Bu ayımızın özeti

• Sen çok daha hareketli bir bebek olmaya başladın

• Şunu anladım ki toz kutu mamaları pek sevmiyorsun,o sütlü peynirli pekmezli ,işte elmalı armutlu toz karışımlar pek bize göre değil,sana her gün taze sebze çorbaları yapıyorum,sabahları meyve püremiz var,akşamüzeri yoğurdumuz,aralarda mama içmece ve meme emmece var birde zamanla iştahın açılır diye umut ediyorum ammmaaaa….